ET VÆRKTØJ OG EN KULTUR
EMBALLAGE KOMPASSET er et koncept, vi udviklede for efterhånden mange år siden. Først som en tanke, også lidt som et mantra, sidenhen som et koncept. Nu er det egentlig mest et værktøj.
Det er værktøjet, som definerer hvad, vi står på mål for overfor vores kunder. BEST OPTION. Den bedste pris. Den rigtige servicepakke. Den bedste samlede emballage økonomi. Meget vigtige målsætninger, som får os ud af sengen om morgenen. Som driver vores kultur.
Men også værktøjet, som definerer vores måde at arbejde på. Behov, beskrivelse, research og gentænkning... implementering og evaluering. Grundighed og modet til at se andre vinkler. Lysten til at præstere bedre end forventet.
Det kan virke kompliceret, men det er det slet ikke. Det handler i virkeligheden bare om, at vi står på mål. For at sikre dig den bedste handel. Vi kalder det bare BEST OPTION.
I praksis betyder det bare, at vi stiller spørgsmål som..
-
Er din emballageløsning optimeret ift. din samlede emballage økonomi?
-
Er løsningen komplet og uden lappeløsninger, fra kasse til kassefyld? Fra tape til strækfilm?
-
Er emballagerne producerede i rigtige kvaliteter, så dine varer er beskyttede og du ikke betaler for meget eller for lidt?
-
Er emballagerne dimensionerede til dine varer, men også din fragt, så du fragter luft eller taber på fragtøkonomien på anden vis?
-
Er løsningen medvirkende til en effektiv arbejdsgang på dit lager?
-
Er emballagerne producerede i rigtige mængder? Og skal de evt. lagerføres hos os, så der kan leveres effektivt men også fleksibelt?
-
Skal dine emballager markedsføre din virksomhed?
Vi håber, vi må få lov til at stille disse spørgsmål i din virksomhed også. Vi fortæller gerne om EMBALLAGE KOMPASSET og vores tilgang til at sikre dig den bedste handel. Så er vi nemlig på vej mod BEST OPTION hos dig også.